14 skvělých způsobů, jak vrátit svůj život do správných kolejí, když se cítíte rozbití

Život je pro každého z nás sérií vzestupů a pádů a jsou chvíle, kdy se cítíme zlomení a neschopní se s tím vyrovnat. Ať už se jedná o rozchod, ztrátu zaměstnání nebo jinou stresující životní situaci, je důležité si uvědomit, že všichni máme vnitřní sílu tyto překážky překonat a převzít zpět kontrolu nad svým životem.

Objevte 14 způsobů, jak získat zpět svůj život, když se cítíte zlomení :

1. Přestaňte používat slovo „zlomený“ na začátku

Slova mají obrovskou moc, zejména když mluvíme sami se sebou. Používáním negativních slov, jako je „zlomený“, posilujeme svůj pocit bezmoci a omezujeme se. Místo toho si zkuste připomenout, že jste dostatečně silní na to, abyste tuto obtížnou situaci překonali.

2. Udělejte si seznam věcí, které musíte přestat dělat.

Často máme návyky nebo chování, které nám neslouží dobře, ale ani si to neuvědomujeme.

Udělejte si čas a sepište si seznam těchto věcí a zavažte se, že je nahradíte zdravějšími návyky. Jakmile budete mít plán, můžete se zaměřit na to, co je třeba začít dělat.

3. Přestaňte se nenávidět

Když procházíme těžkým obdobím, je snadné se přísně soudit, ale to vše jen zhoršuje. Místo toho se snažte být ve svém životě pozorovatelem.

Nedívejte se na své chyby jako na selhání, ale spíše jako na lekce, ze kterých se můžete poučit. Zaměřením se na věci, které můžete v budoucnu udělat jinak, si můžete pomoci vybudovat pozitivnější obraz sebe sama.

Také číst  3 sebeomezení, která vám brání být šťastní

4. Změňte konverzaci.

Je snadné upadnout do negativní spirály tím, že svým přátelům a rodině vyprávíme stejné smutné příběhy.

Místo toho se snažte změnit konverzaci použitím pozitivnějších a silnějších slov. Nejenže se tak budete cítit lépe, ale může vám to také pomoci najít řešení vašich problémů.

5. Obklopte se lidmi, kteří vás inspirují

Obklopte se lidmi, kteří mají pozitivní přístup k nepřízni osudu, a pravděpodobně se budete cítit nejen motivováni, ale naučíte se i některé velmi praktické způsoby, jak provést změny ve svém vlastním životě.

6. Přijměte fakt, že nemusíte být dokonalí, abyste byli skvělí.

Je důležité oslavovat všechny pokroky na cestě k cíli. Každý okamžik, kdy si vyberete to nejlepší pro sebe, je úspěch, a i když možná nejste tam, kde chcete být, neznamená to, že byste měli ignorovat, jak daleko jste se dostali.

Mnozí z nás mají tendenci zaměřovat se na své nedokonalosti a považovat je za nedostatky. Je však důležité si uvědomit, že nikdo není dokonalý a že i ti nejúspěšnější lidé mají chyby.

7. Proveďte skutečný výzkum

Když čelíte obtížné situaci, věnování času porozumění tomu, čím procházíte, vám může pomoci cítit se méně izolovaně a poskytnout vám perspektivu. Pokud jste například právě prošli rozchodem, můžete si přečíst o vědeckých poznatcích o rozchodu a jeho dopadu na mozek, abyste lépe pochopili, proč se cítíte tak, jak se cítíte.

Také číst  5 chování, které odhalují nedostatek emoční inteligence

To může snížit pravděpodobnost, že si budete situaci osobovat nebo nutkavě oslovovat. Můžete si také přečíst o nutkání k opakování, abyste své chování uvedli na pravou míru.

8. Pečujte o sebe

Drobné kroky v péči o sebe mohou být velmi užitečné pro zvýšení sebevědomí a sebedůvěry.

Dopřejte si doma kosmetickou péči při poslechu oblíbených písniček, kupte si květiny, které vám zlepší náladu pokaždé, když ji uvidíte, nebo pozvěte své přátele na aperitivní večeři, abyste se dobře bavili.

9. Praktikujte všímavost

Všechny obrázky / Pixabay

Žít přítomností není snadné, když vás minulost táhne zpět a budoucnost nahání strach. Meditace, jóga a dechové techniky mohou pomoci žít v přítomnosti.

10. Pište si deník

Když jste zahlceni emocemi, může být obtížné je pochopit a zpracovat. Proto může být užitečné vést si deník. Začněte a ukončete každý den tím, že napíšete několik řádků a uvidíte, co z nich vyjde.

To vám poskytne skutečný náhled na to, jak se skutečně cítíte. Je to také skvělý způsob, jak si každé ráno stanovit záměr a měřit pokrok v čase.

Také číst  Podle Steva Jobse spočívá životní štěstí v tom, že si položíte tři jednoduché otázky.

11. Verbalizujte svou vděčnost

pocit vděčnosti

Vděčnost je silným protijedem na smutek a negativitu. Každé ráno si najděte čas a řekněte si tři věci, za které jste vděční, a pak se zavažte, že každý den někomu ve svém životě sdělíte, čeho si vážíte. Díky vděčnosti se cítíme radostně, což nám mnohem ztěžuje posedlost tím, co nemáme.

12. Udělejte druhým laskavost

Zaměření na druhé může být skvělým způsobem, jak se cítit lépe. Může to být dobrovolnictví nebo nabídka hlídání dětí, aby si rodiče mohli dát společnou romantickou večeři.

Ad

Může to být tak jednoduché, jako požádat kolegu, zda byste mu mohli koupit šálek kávy. Čím více dáváme, tím více jsme v souladu se světem, který cítíme.

13. Vytvořte si prostor, který podporuje život, jaký chcete

Všichni jsme ovlivněni naším prostředím, což je dobrá zpráva pro ty z nás, kteří chtějí začít znovu.

Čerstvý nátěr, nové umělecké dílo nebo renovace místnosti mohou být právě tím, co potřebujete ke vstupu do nového duševního prostoru.

14. Zavažte se k soucitu s každým

Tím, že se zavážete k soucitu, rozvíjíte porozumění svým emocím a začínáte skutečně vlastnit svou energii.

Pak budete k druhým shovívavější a vlastní selhání budete vnímat jako součást přirozeného vývoje člověka.